Spotkanie poświęcone zostało social mediom i przedstawiło potencjał mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku i biznesu w sieci. Ważnym elementem spotkania było również budowanie networkingu wśród zainteresowanych uczestniczek, zrealizowane w formule szybkich spotkań biznesowych (ang. business speed dating).

Po krótkim powitaniu, zaprezentowaniu Inkubatora i przedstawieniu założeń programu Liderka z Jasła, odbyła się prelekcja tematyczna.
Prezentację dotyczącą social mediów przeprowadziła Paulina Barzyk, od 10 lat pracująca w marketingu współpracująca z firmami, także tymi lokalnymi, z różnych branż. Pani Paulina posiada doświadczenie w rozwijaniu marki, opracowywaniu strategii sprzedażowych i prowadzeniu działań marketingowych, a obecnie działa jako freelancer.
Po krótkiej przerwie kawowej i wielu interesujących rozmowach w kuluarach wydarzenia, przedstawicielki Wydziału Wspierania Przedsiębiorczości przedstawiły założenia szybkich spotkań biznesowych, w których wzięły udział wszystkie zainteresowane uczestniczki wydarzenia.

Program Liderka z Jasła ma na celu budowanie szeroko rozumianych postaw przedsiębiorczych, kształtowanie kompetencji liderskich, budowanie networkingu kobiet, tworzenie platformy wymiany doświadczeń oraz wspieranie kobiet w pracy i biznesie.
Za nami pierwsze, inauguracyjne spotkanie "Liderka z Jasła"
Szybkie spotkania biznesowe w ramach programu Liderka z Jasła służą poznawaniu potencjalnych partnerek biznesowych, nawiązaniu nowych relacji, prezentowaniu swoich kompetencji, umiejętności i pomysłów, wymianie wiedzy i doświadczenia oraz poszukiwaniu inspiracji, motywacji i pomysłu na siebie w biznesie.
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!