9000. franczyzobiorcą został Jakub Uberman. Do tej pory wspierał żonę w prowadzeniu salonu kosmetycznego. Wcześniej był także managerem sprzedaży i przedstawicielem handlowym w firmie z branży rolniczej.
- Dołączenie do Żabki było dla mnie oczywistym wyborem, przede wszystkim ze względu na wszechstronne wsparcie, jakie sieć oferuje na każdym etapie prowadzenia sklepu. Możliwość rozwoju oraz sprawdzony model biznesowy były kluczowe w mojej decyzji. Dodatkowo, rozpoznawalność marki Żabka daje mi pewność, że przyciągnę szerokie grono lojalnych klientów od samego początku - mówi Jakub Uberman, 9000. franczyzobiorca prowadzący sklep Żabka w Kosinie.
Potencjał małych miejscowości
W zeszłym roku sieć Żabka uruchomiła ponad 1000 nowych sklepów, w tym 130 z nich w miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców. W samym województwie podkarpackim funkcjonuje blisko 280 sklepów, w tym 75 z nich na terenie Rzeszowa, a nowo otwarty sklep w Kosinie jest pierwszym sklepem w tej miejscowości. Z danych statystycznych wynika, że w zdecydowanej większości (75%) to panie decydują się na założenie własnego biznesu i poprowadzenie swojego sklepu Żabka we wspomnianym województwie.
Przedsiębiorcy rozwijający swój biznes z Żabką w małych miejscowościach i na terenach wiejskich mogą liczyć na dodatkowe wsparcie sieci. Jednym z oferowanych rozwiązań jest program "Auto na start", który zapewnia samochód umożliwiający dojazd do placówki. Program ten jest skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy w miejscowościach liczących do 30 tys. osób lub mieszkających na co dzień w innych lokalizacjach. Dodatkowym benefitem jest pakiet relokacyjny, czyli comiesięczne wsparcie finansowe dla franczyzobiorców, którzy decydują się na przeprowadzkę, aby otworzyć sklep w miejscowości do 50 tys. mieszkańców.
Korzyści z franczyzy Żabki
Przystępujący do sieci franczyzobiorcy otrzymują w pełni wyposażony i umeblowany lokal. Od początku współpracy przedsiębiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Sieć dostarcza innowacyjne rozwiązania, takie jak program Optiplan oraz aplikacja Cyberstore, która umożliwia zdalne zarządzanie sklepem za pomocą smartfona, w tym składanie zamówień, generowanie raportów oraz weryfikację terminów dostaw. Franczyzobiorcy otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie "Polisa na Biznes", które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich przed ewentualnym niepowodzeniem finansowym i zapewnia stabilność ekonomiczną w przypadku zakończenia współpracy z siecią z ujemnym saldem.
Więcej informacji o franczyzie z Żabką można znaleźć na stronie: Franczyza z Żabką
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!