Zespół Szkół nr 3 w Jaśle triumfuje w międzynarodowym konkursie edukacyjnym Skill.Ed, zdobywając 10 tys. euro.
Zespół Szkół nr 3 w Jaśle wygrał 10 tys. euro w międzynarodowym konkursie edukacyjnym Skill.Ed, organizowanym przez Fundację Kronospan.
Jego II edycja objęła szkoły z Austrii, Białorusi, Belgii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Danii, Francji, Niemiec, Węgier, Włoch, Litwy, Lichtensteinu, Luxemburga, Polski, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji, Hiszpanii, Szwajcarii, Turcji, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych.
Uczestnicy zgłaszali projekty rozwoju szkolnictwa zawodowego w dowolnym obszarze, m.in. wyposażenie laboratorium, zakup sprzętu dydaktycznego, zorganizowanie specjalistycznych zajęć, oferta stypendiów dla studentów, organizacja praktyk itp.
Celem projektu było doposażenie pracowni robotycznej czyli zakup robota edukacyjnego Astorino, dwóch chwytaków do robotów oraz oprogramowania wizyjnego.
Głównym celem projektu było umożliwienie uczniom robotyki w naszej szkole rozwijania indywidualnych umiejętności potrzebnych w nauce, matematyce i inżynierii oraz efektywnego korzystania z technologii, a także zapewnienie im przyszłych sukcesów w dziedzinach związanych z STEM Oferty pracy.
Nagrody burmistrza Jasła dla sportowców, trenerów i działaczy
Szkoła pozyskała środki, które inwestuje w najnowszy sprzęt. Pracownia robotyki obecnie w sposób bezkonkurencyjny umożliwia pracę na wysoce nowoczesnym i zaawansowanym sprzęcie, a to z kolei zapewnia uczniom świetne przygotowanie do egzaminów zawodowych i czyni ich atrakcyjnymi specjalistami praktykami na rynku pracy, o co dziś przede wszystkim zabiegają pracodawcy.
Wygrana w międzynarodowym konkursie jest dla szkoły ogromnym sukcesem.
Ta strona używa plików cookie do analizy ruchu, wyświetlania reklam i zapewnienia funkcji społecznościowych. Wybierz, czy akceptujesz wszystkie pliki cookie, czy chcesz zarządzać swoimi preferencjami.
Ustawienia plików cookie
Te pliki cookie są wymagane do działania podstawowych funkcji strony, takich jak logowanie i sesja. Nie można ich wyłączyć.
Pozwalają nam zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszej strony (Google Analytics).
Umożliwiają wyświetlanie spersonalizowanych reklam (Google AdSense, Geozo, Vidoomy, MGID).
Pozwalają nam wysyłać powiadomienia i personalizować treści (WonderPush).
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!