Do łańcuckiej komendy zgłosił się 31-latek, który padł ofiarą oszustwa. Pokrzywdzony stracił ponad 40 tysięcy złotych.
W poniedziałek ofiarą oszustów padł 31-letni mieszkaniec gminy Markowa. Z mężczyzną skontaktowała się rzekoma "pracownica banku", informując o próbie nieautoryzowanej transakcji na jego koncie bankowym i konieczności zabezpieczania znajdujących się tam środków. Następnie pokrzywdzony został przełączony do konsultanta z działu technicznego placówki. Podczas rozmowy, oszust przekonał 31-latka o konieczności wykonania operacji bankowych, które miały na celu zabezpieczenie jego pieniędzy. Umożliwiło to przestępcom kradzież ponad 40 tys. złotych z konta bankowego mężczyzny.

Policja apeluje, aby zachować czujność w rozmowach telefonicznych, w których nieznany rozmówca porusza temat naszych oszczędności. Pamiętajmy również, że pracownik banku nigdy nie poprosi nas o dokonanie przelewu czy zainstalowanie aplikacji. Nie będzie się też pytał o login i hasło do logowania do serwisu bankowości internetowej. Dlatego jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości, co do intencji rozmówcy rozłączmy się.

Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.