Kilkaset złotych straciła mieszkanka powiatu kolbuszowskiego, która znalazła w Internecie korzystną ofertę zakupu basenu ogrodowego. Skuszona atrakcyjną ceną zamówiła towar i zapłaciła za niego jednak nigdy go nie otrzymała.
Wczoraj, do kolbuszowskiej jednostki zgłosiła się mieszkanka powiatu kolbuszowskiego, która złożyła zawiadomienie o oszustwie podczas zakupu basenu ogrodowego. Kobieta zawiadomiła, że znalazła w Internecie atrakcyjną ofertę sprzedaży basenu. Zdecydowała się na zakup i zapłaciła za towar, który zgodnie z deklaracją sprzedawcy miał zostać dostarczony w ciągu dwóch dni.

Seniorka straciła oszczędności życia - 170 tys. zł
Kiedy towar nie dotarł, a sprzedawca nie odbierał telefonu, kobieta zorientowała się, że mogła paść ofiarą oszustwa. Na dodatek w Internecie znalazła wiele negatywnych opinii na temat sklepu, od którego zakupiła towar.

W sprawie prowadzone jest postępowanie.


Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. terazKrosno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.