Ponad 3 tys. złotych stracił 76-letni mieszkaniec gminy Jarosław, który za pośrednictwem strony internetowej zamówił 2 tony ekogroszku, po atrakcyjnej cenie.
Do jarosławskiej komendy zgłosił się 76-letni mieszkaniec gminy Jarosław, który zawiadomił, że padł ofiarą oszustwa przy zakupie ekogroszku.
Z relacji mężczyzny wynikało, że na stronie internetowej jednego ze sklepów, znalazł atrakcyjną ofertę sprzedaży węgla kamiennego typu ekogroszek. Za zamówiony towar zapłacił przelewem na wskazane konto bankowe, kwotę ponad 3 tys. zł. Następnego dnia po dokonanej transakcji, na adres mailowy otrzymał informację o braku towaru.
85-latka straciła wszystkie oszczędności
76-latek został także poinformowany, że zamówienie zostało anulowane i w przeciągu pięciu dni otrzyma zwrot środków na swoje konto. Pomimo oczekiwania pieniądze nie zostały zwrócone, nie udało mu się także skontaktować z przedstawicielami sklepu internetowego. Wówczas zrozumiał, że został oszukany i sprawę zgłosił na Policję.
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!